pondělí 26. dubna 2010

O týden později :)

Přihodilo se mnoho, ale chápu, že to z čeho jsem nadšený já (pomalu z každého nového lístku na každé rostlince :), může ostatní unavovat :) Rozhodně je však vidět, že příroda rychle dohání, co snad zameškala vlivem tentokrát celkem dlouhého zimního spánku a i dosud spíše holé keříky lísky či muchovníku se začínají olisťovat. Část výsadby zdá se už žene i do květů :) Jediné co se zatím nepovedlo....Dva rakytníky utrpěly vážná zranění, zvláště v jednom z případů to vypadá kriticky. Okolnosti bohužel neznám, v každém případě doufám, že se z toho dostanou...

Kromě toho pokračovalo dočišťování a také jsem si na potoku vybudoval menší nádrž na zalévání, do budoucna snad též pro indické běžce :) Uvidíme, jestli vydrží vypouštění požární nádrže, přes kterou v tu dobu opravdu teče velká voda....skoro by se dala sjíždět;)

"nádrž" :)



pole porostlé hluchavkou nachovou i se čmelákem :) Musím podotknout, že čmeláků mi tam poletuje opravdu mnoho :) A o včelky též není nouze:) Doufám že si u mě zvyknou a až bude zapotřebí, odskočí opylovat i květenu, co si neporadí sama :)




Abych nezapomněl :) Celý ten týden byla na chalupě mamka s jezevčíkem Markem a hlavně za mámou zůstalo práce dost, mimo jiné sázela cibuli a odstraňovala plevel z okrasné zahrádky :)



Níže vyfocené tulipány pamatují ještě babičku a dědu, nikdo se o ně vlastně léta nestará a stejně se jim daří, jen se budou muset přesunout kvůli rozšíření domku.

Žádné komentáře:

Okomentovat