pondělí 29. března 2010

jarní výsadba :)

Tak jsem se pustil, dalo by se říci bezhlavě:), do výsadby. Pro začátek hlavně keře, rakytníky (5 + 1), lísky (2), zimolezy kamčatské (2) a arónii. Přirozeně se to neobešlo bez chyb, příště to snad bude lepší :) Aspoň uvidím, jak odolné vlastně jsou mnou vysazené keře :)

Kromě toho mám za sebou i první pokus o výsev zeleniny :) Zatímco u stromků tak nějak doufám, že většina si poradí sama. Možná neporostou všechny tak, jak by to šlo v přípradě opravdu důkladné přípravy, ale část by to zvládnout mohla :) U zeleniny jsem trochu skeptičtější....ale uvidíme, třeba to dopadne přesně obráceně....stromky nepřežijí a zelenina se ujme :) Ono té zeleniny není zas tolik, zatím vlastně jen hrách, ředkev a jarní cibulka. Navíc jsem se vykašlal na vhodné a nevhodné kombinace a nijak zvlášť nepřipravoval záhon.....no uvidíme časem. Naštěstí náklady na semínka nejsou taková, aby mě to muselo nějak zvláště trápit...na rozdíl od stromků....kdyby to nezvládla aspoň polovina, byl bych zklamán :(

Žádné komentáře:

Okomentovat